خبرگزاری کار ایران

تعطیلی باشگاه خبرنگاران جوان تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۳۴

سردبیر باشگاه خبرنگاران جوان از احتمال ایجاد تغییرات داخلی در این مجموعه خبر داد و گفت: بحث ادغام در پی طرح توسعه و تحول مطرح شده است اما تعطیلی برای باشگاه خبرنگاران جوان در کار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتشار خبر تعطیلی احتمالی باشگاه خبرنگاران جوان در آذرماه ازسوی شبکه‌های اجتماعی، اکبر باقری (سردبیر باشگاه خبرنگاران جوان) با تکذیب این خبر گفت: خبر تعطیلی باشگاه خبرنگاران جوان صحت ندارد. هرچند قرار بود کل سازمان صدا و سیما یکپارچه و ادغام شود اما این طرح در حد تئوری بود و عملیاتی نشده است.

او ادامه داد: بحث ادغام در پی طرح توسعه و تحول مطرح شده است اما تعطیلی برای باشگاه خبرنگاران جوان در کار نیست. معمولا نیروهای خوب و حرفه‌ای باشگاه خبرنگاران جوان همانند روال گذشته جذب صدا و سیما و بخش‌های خبری می‌شوند، این روال همچنان ادامه خواهد داشت. اما باشگاه خبرنگاران جوان همچنان پابرجا باقی خواهد ماند.

باقری با اشاره به آنکه حضور مدیر جدید ممکن است تحول و توسعه و تغییرات داخلی برای باشگاه خبرنگاران جوان به همراه داشته باشد، عنوان کرد: کلیت باشگاه خبرنگاران جوان تغییری نخواهد کرد اما ممکن است تغییرات داخلی داشته باشیم. ممکن است مدیران بخش‌های مختلف هم تغییر کنند اما سایت و فضای مجازی به قوت خود باقی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز