خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر ارشاد از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۲۸۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین از کارگاه نقاشی حبیب الله صادقی نقاش پیشکسوت کشورمان بازدید کرد و در گفت و گو با حبیب الله صادقی در جریان روند آماده‌سازی آثار وی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین از کارگاه نقاشی حبیب الله صادقی نقاش پیشکسوت کشورمان بازدید کرد و در گفت و گو با حبیب الله صادقی در جریان روند آماده سازی آثار وی قرار گرفت.

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه این بازدید گفت: در بازدید امروز از کارگاه نقاشی استاد صادقی بسیار خوشحال شدم از اینکه اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است؛ استاد صادقی هنرمند انقلابی، متعهد، علاقه‌مند به مکتب امام (ره) و شهدا است و زحمات بسیاری در این مسیر کشیده و آثار تاریخی و ماندگار خلق کرده است.

وی افزود: استاد صادقی که از اساتید مسلم هنر هستند، اتفاقات تاریخی، انقلابی، ادبی و باستانی کشور را به خوبی با زبان هنر نقاشی به تصویر کشیده‌اند.

وی در عین حال تصریح کرد: در آثار استاد صادقی تلفیق هنر ایرانی اسلامی و عظمت هنر را می‌توان مشاهده کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنر قدرتی دارد که روایت ها را ماندگار و عمومی می‌کند. امروز دانشجویان و نسل جوان که انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند و از آن خاطره ندارند،  با دیدن آثاری چون آثار استاد صادقی از عظمت این اتفاقات و بخشی از واقعیت‌های میهنمان مطلع می‌شوند.

در این بازدید حبیب الله صادقی با توضیح روند آماده سازی آثارش، گفت: در این آثار نبرد تاریکی و روشنایی را به تصویر کشیده‌ام و تلاش می‌کنم در آثار خود راوی تاریخ در حوزه‌های مختلف ادبی، انقلابی، باستانی و ... باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز