خبرگزاری کار ایران

کتاب «راهنمای زوج‌ها در برقراری ارتباط» راهگشا و نجات دهنده

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۲۰۱

کتاب «راهنمای زوج‌ها در برقراری ارتباط» سعی دارد تا با ارائه روش‌های برقراری ارتباط بین زن و شوهر، راهگشا ارتباط و نجات دهنده رابطه آن‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «راهنمای زوج‌ها در برقراری ارتباط» از معدود کتاب‌هایی است که در دوران کنونی و در زمانی که اغلب ازدواج‌ها به دلیل مشغله زیاد زن و شوهرها با مسائل و مشکلات فراوان روبه رو هستند، می‌تواند راهگشا و نجات دهنده باشد.

برخی از مهارت‌هایی که در این کتاب آورده شده، بر مبنای سلسله بررسی‌هایی است که نشان می‌دهد زن و مرد چگونه و با چه روش‌هایی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در برقراری این ارتباط، با چه تفاوت‌ها و مشکلاتی روبه رو می‌شوند.

پایه و اساس کار توجه به این موضوع بوده که در ازدواج‌های موفق، زن و مرد برای حل مسائل متقابل از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند. این کتاب نیز حاوی مهارت‌های خاصی است که با مخاطب در میان گذاشته می‌شود تا به کمک آن‌ها ارتباط بهتری داشته باشد.

جان گاتمن (نویسنده کتاب) معتقد است: با مدارک و شواهدی که در دست داریم، مطالب مندرج در این کتاب برای بسیاری از زن و شوهرها مفید و موثر هستند اما باید تاکید کنیم که این‌ها، همه مسایل شما را حل نمی‌کنند ولی اگر شما دوست داشته باشید روی مسائلتان کار کنید به ابزاری مجهز می‌شوید که بتوانید با استفاده از آن‌ها بهره فراوان ببرید. قول ما همین است.

اگرچه این کتاب عمدتا برای استفاده توسط زوجین نوشته شده است، اما به پرفروش‌ترین متن برای دوره‌های مشاوره دانشگاه تبدیل شده است. مهارت‌ها و تکنیک‌های معرفی شده، بر اساس تفاوت زوج‌های پریشان و بدون استرس هنگام حل مشکلات است. هر فصل شامل تمرینات عملی برای کمک به زوجین برای تسلط بر تکنیک‌های حل مشکل ارائه شده است.

کتاب «راهنمای زوج‌ها در برقراری ارتباط» نوشته جان گاتمن است که توسط مهدی قراچه داغی ترجمه و به همت نشر نخستین با قیمت ۵۵ هزار تومان روانه بازار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز