خبرگزاری کار ایران

مناظره کیوان کثیریان و محمدتقی فهیم در برنامه «بی چارچوب»

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۰۷۷

نهمین قسمت از برنامه «بی چارچوب»، در پرونده‌ای تصویری، به موضوع ادغام جشنواره جهانی فیلم فجر و حواشی پیرامون آن می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، با اعلام رئیس سازمان سینمایی مبنی بر ادغام جشنواره ملی و جهانی فجر که به مدت ۶ سال جداسازی شده بودند و در راستای حواشی این ادغام؛ در نهمین قسمت از برنامه «بی چارچوب»، به پرونده جنجالی این ادغام با مناظره‌ای چالشی میان کیوان کثیریان و محمد تقی فهیم کارشناس و منتقد سینما پرداخته می‌شود. 

همچنین در این قسمت از برنامه، علاوه بر مرورِ مهم‌ترین اخبار و رویدادهای فرهنگی هنری هفته، نغمه دانش منتقد سینما، از باب شدن نقدهای رایج پولی که گریبان تعدادی از منتقدان سینما را برای نوشتن نقدهای رپورتاژی گرفته است، صحبت خواهد کرد. 

در ادامه بخش‌ها هم، امین منتظری کارشناس هنرهای تجسمی و شهاب دارابیان کارشناس ادبیات درباره هنرهای تجسمی و ادبیات گفتگو خواهند کرد. 

«بی چارچوب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک حامد مهربانی و احسان حسینی و با اجرای جواد مولانیا، هرهفته شنبه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ روی آنتن می‌رود و به موضوعات مختلف حوزه ادب و هنر با نگاهی انتقادی و مطالبه‌گر می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز