خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۰۰۰ نفر به تماشای «تن‌ها» نشستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۹۶

نمایش «تن‌ها» که پس از یک تعطیلی بلندمدت کرونایی، برای ادامه اجراهایش از ۳۱ شهریور در مجموعه تئاترشهر، تالار سایه به صحنه رفته‌است، پس از یک هفته تمدید، ۱۴ آبان اجرای خود را به پایان می‌برد. این اثر تاکنون میزبان بیش از ۱۰۰۰تماشاگر بوده است.

به گزارش ایلنا، نمایش «تن‌ها» که در رتبه نخست کارگردانی جشنواره مقاومت و رتبه نخست طراحی لباس را از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کسب کرده‌است، در اجرای عمومی خود نیز از سوی تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت. تا امروز بیش از ۱۰۰۰ نفر این اثر را تماشا کرده‌اند و تنها ۶ اجرای دیگر از این نمایش باقی‌است.

‎«تن‌ها» نوشته و کارگردانی علیرضا معروفی، نگاهی به خاطرات رزمنده‌ای دارد که در ۱۳ سالگی اسیر شده بود. این نمایش درباره ۸ اسیر است که برای تخلیه اطلاعات، سه روز در یک سلول کوچک یک در یک متری در استخبارات عراق نگه داشته شده‌اند . در این اثر متنی رئالیستی به شیوه‌ای سوررئال اجرا می‌شود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا): حامد احمدوند، فرزاد ‌تجلی، امیررضا حشمی پور، محمد جواد حشمی پور،  امیر ارسلان خالویی، ایمان ‌سلگی، فردین ‌شاه‌حسینی، هادی ‌شیخ ‌الاسلامی، حسین ‌عارف و محمد ‌نیازی هستند.

دیگر عوامل نمایش «تن‌ها» عبارتند از: مدیر تولید و دستیار اول کارگردان: سیاوش کرمی، دستیار دوم کارگردان:  بهاره سیجانی، منشی صحنه: نازنین ‌حشمدار، مدیر صحنه: محمد‌مهدی دادفر، طراح لباس: علیرضا معروفی، آهنگساز: سینا کووایی، طراح نور: رضا خضرایی شاد، طراح گریم: نیلوفر ‌مرسلوند، مشاور رسانه‌: میترا رضائی، عکاس: سمیه میری،  ساخت تیزر: علی ‌گلکار و طراح گرافیک: متین ‌خیبلی.

نمایش «تن‌ها» تا ۱۴ آبان‌ماه ساعت ۱۸:۴۵ در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز