خبرگزاری کار ایران

پوستر جشنواره «نوای مهر» و مستند «بلوتک» رونمایی می‌شود/ حضور رییس بنیاد شهید و وزیر ارشاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۹۲

پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» و همچنین فیلم مستند «بلوتک» با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی حسینی (مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران )درباره برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود «نوای مهر» (ایثار) گفت: نخستین جشنواره ملی سرود «نوای مهر» با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و با موضوعیت گسترش فرهنگ مهرورزی، ایثار و از خودگذشتگی در سطح جامعه و تولید محتوای فرهنگی و هنری در این زمینه، برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: در این راستا و در روز سه‌شنبه ۱۱ آبان مراسم رونمایی از پوستر جشنواره با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. 

حسینی یادآور شد: همچنین قرار است در این مراسم فیلم مستند «بلوتک» که به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید لندی و توسط گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای استان خوزستان تولیده شده نیز رونمایی شود. 

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی سرود «نوای مهر» و فیلم مستند «بلوتک» ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان در تالار غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز