خبرگزاری کار ایران

محمد خدادی، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۳۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمد خُدادی را به عنوان (مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا) منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حکمی محمد خُدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خُدادی آمده است: 

«جناب آقای محمد خُدادی

نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی‌های اجرایی که از آن برخوردار می‌باشید، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» منصوب می‌شوید. 

همچنین با توجه به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا نیز به‌مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود.»

گفتنی است، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را نیز بر عهده داشته است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس این کمیته و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند. خُدادی همچنین با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستادخبری مقابله با کرونا را عهده‌دار خواهد بود. در این ستاد خبری، شش مدیرعامل خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت‌های سیاسی، سیما و استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی به ویژه سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند. 

از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا ۴۸جلسه و ستادخبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز