خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی برای درگذشت آذرتاش آذرنوش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۷۸

رئیس مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی در پی درگذشت آذرتاش آذرنوش عضو شورای عالی و مشاور عالی مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی و چهره ماندگار ادبیات عربی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی در پی درگذشت آذرتاش آذرنوش عضو شورای عالی و مشاور عالی مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی و چهره ماندگار ادبیات عربی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

چگونه این خبر دردآور را به اطلاع عموم برسانم که یکی از مشایخ و اصحاب دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، شادروان دکتر آذرتاش آدرنوش بعد از سی و پنج سال همکاری مستمر و تألیف و ویرایش صدها مقاله روی بر خاک نهاد و از میان ما پرکشید. تاکنون مشایخ زیادی از شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به جهان باقی شتافتند و ما را از حضور پربرکت خود محروم ساختند. بزرگانی  مثل ایرج افشار، شرف الدین خراسانی(شرف)، عنایت الله رضا، محمد حسن گنجی، عبدالحسین زرینکوب، عباس زریاب خوئی، احمد تفضلی، جعفر شعار، داریوش شایگان، جواد حدیدی، یحیی ذکاء، مولوی عربشاهی، خانم قمر آریان، خانم بدرالزمان قریب... که ستونی برای مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی(مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) به شمار می رفتند، از دست دادیم و چگونه با فقدانشان این بار سنگین را به سر منزل مقصود برسانیم؟
از خدا تمنا دارم که بیش از این مرا و دیگر همکاران را در کوره آزمایش خود قرار ندهد. به همه اصحاب فرهنگ و همکارانمان در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی و به خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت می گویم.

کاظم موسوی بجنوردی

رئیس مرکز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز