خبرگزاری کار ایران

پیام مسئول برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست به جشنواره کوکو ۱۹:

شیوع کووید ۱۹ همه ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار داد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۸۶

مسئول برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی در ایران پیامی تصویری را برای جشنواره کوکو۱۹ ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئول برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی در ایران پیامی تصویری را برای جشنواره کوکو۱۹ ارسال کرد.

جشنواره «کو.کو ۱۹» (کودک و کووید ۱۹) به دبیری شهره لرستانی، کاری از کانون آشنایی با حیات وحش و موسسه فرهنگی هنری ودود است که در راستای پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی و هنری با حمایت مالی و معنوی برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.

آسیه رضایی مسئول برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی در ایران در غالب یک ویدیو، پیامی را برای جشنواره کوکو ۱۹ ارسال کرد.

متن صحبت‌های آسیه رضایی به این شرح است:

« همانطور که می‌دانید شیوع کووید ۱۹ از اواخر سال ۹۸ تقریبا همه ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. در کنار همه سازمان‌ها و ارگان‌ها که برای پاسخگویی به بحران همه‌گیری کرونا تلاش می‌کردند، برنامه توسعه ملل متحد با همکاری برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی در ایران توانست از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده کند تا با روش‌های مشارکتی و خلاقانه به گروه‌های مختلف کمک کند.

هدف ما از این کمک استفاده از راهکارهای استاندارد و کارآمد برای مقابله با کووید۱۹ بود. چه از نظر سلامت جسمی و چه از نظر سلامت روانی.

کانون آشنایی با حیات وحش یکی از ۲۷ سازمان مردم نهادی بود که در پروژه آگاهی افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ با ما همکاری داشته است. در این مسیر تیم آشنایی با کانون حیات وحش از تجربه قبلی خود از کار با کودکان و هنرمندان استفاده کرد و یک راه خلاقانه برای آموزش همراه با سرگرمی برای بچه‌ها برنامه‌ریزی کرد که نتیجه آن جشنواره کوکو۱۹ شد.

این جشنواره بدون همکاری وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بدون تلاش‌های بی‌وقفه دبیر جشنواره خانوم شهره لرستانی هنرمند عزیز ممکن نمی‌شد.

از طرف برنامه کمک‌های کوچک می‌خواهم از خانوم دنا ضیایی برای هماهنگی برگزاری این جشنواره ملی تشکر کنم. همینطور از تمام متخصصانی که وقت و دانش خود را در اختیار این جشنواره گذاشتند و هنرمندانی که با فرستادن پیام در کنار مردم بودند. همچنین از همه شما عزیزان که ویدیوهای آموزشی را دنبال کردید و آثار خود را برای جشنواره فرستادید تشکر می‌کنم.

استقبال خیلی خوب شما باعث دلگرمی همه ما شد. به برنده‌ها تبریک خیلی ویژه می‌گویم و امیدوارم جوایزی که به دست آنها می‌رسد به آنها در ادامه تحصیل کمک کند.

یادمان باشد با اینکه جشنواره تمام شده، همه‌گیری کووید۱۹ هنوز تمام نشده است. لطفا آنچه که در این جشنواره یاد گرفتیم و محتوایی که در این رویداد دیدیم و از آن لذت بردیم را با دیگران هم در میان بگذاریم. چراکه با آگاهی و پیروی جدی از دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانیم از سلامت جسم و روان خود محافظت کنیم و زنجیره انتقال را بشکنیم. برای همه شادی و سلامتی آرزو می‌کنم.»

حجم ویدیو: ۲۳.۴۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز