خبرگزاری کار ایران

بازیگر و کارگردان «دودکش» در «سریالیست» / بررسی ماجرای جابه‌جا شدن مجری‌ها و بازیگرها

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۴۵

برنامه «سریالیست» امشب در قسمت تازه خود میزبان بازیگر و کارگردان سریال «دودکش» است و پرونده هفته نیز به تغییر شغل بازیگران و مجریان اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا، در قسمت تازه «سریالیست» که امشب پنجشنبه ۲۵ شهریور روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان الهام اخوان بازیگر سریال «دودکش» است و با برزو نیک‌نژاد کارگردان این سریال نیز به صورت تصویری گفتگو می‌کند. مجموعه محبوبی که فصل دوم آن تیر و مرداد ماه سال‌جاری از شبکه یک پخش و پربیننده شد. 

در بخش نوستالژی رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال قدیمی «کاکتوس» می‌گوید؛ مجموعه‌ای که در سه فصل از سال ۷۷ تا ۸۳ به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد و زنده یاد خسرو شکیبایی نیز در آن به ایفای نقش می‌پرداخت. 

اجرای بخش پرونده این هفته را فرهاد جم بر عهده دارد و در گفتگو با کریمی موضوع تغییر شغل در عرصه بازیگری و اجرا را بررسی می‌کند؛ بازیگرانی که مجری شدند و یا مجریانی که بازیگر شدند. 

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز