خبرگزاری کار ایران

فراخوان جشنواره کودک برای داوری کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۸۳

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای داوری مخاطبان کودک و نوجوان فراخوان داد.

به گزارش ایلنا، همانطور که قبلا در خبرها آمد، امسال جشنواره بصورت ترکیبی، در دو بخش فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود. به همین دلیل در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کنند و پس از تماشای فیلم‌ها در سالن جشنواره، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند. 

امسال گزینه داوری آنلاین همچون سال گذشته برای کودکان و نوجوان عزیز وجود دارد و آن دسته از علاقه‌مندان که می‌خواهند بصورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا و داوری کنند باید در مهلت اعلام شده برای داوری ثبت نام کنند. 

در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی شود. 

بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش‌های استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ساله (متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴) می‌توانند از سراسر کشور از طریق سامانه جشنواره به آدرس www. portal. icff. ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند. 

فرصت ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سراسر کشور از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۴ شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد. 

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز