خبرگزاری کار ایران

ماجراجویی در فلسفه برای دختران و پسران بلندپرواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۵۷

با خواندن کتاب «ماجراجویی در فلسفه برای دختران و پسران بلندپرواز» سفری هزار فرسنگی در فلسفه را با یک قدم آغاز کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «ماجراجویی در فلسفه برای دختران و پسران بلندپرواز» قصد دارد با بیان داستان‌ها و جست و جوهایی برای قهرمانان اندیشه، فلسفه را برای کودکان و نوجوانان نقل کند.

برندن اودانوهو نویسنده کتاب این مجموعه را در قالب ۳ بخش از قدم گذاشتن در دل ناشناخته‌ها گرفته تا کشف ردپاهای جدید انیشه و بازگشت به خانه برای شروع دوباره طراحی کرده و شهاب الدین عباسی ترجمه آنرا انجام داده است.

تصویرهایی که در این کتاب آمده خیال‌انگیز و جذاب هستند و توسط پائولا مگلوین طراحی شده است. او کتاب تمام شب اثر مری هینی را تصویرگری کرد که در سال ۲۰۱۶، در دورشته در فهرست نهایی جوایز کتاب ایرلند قرار گرفت.

همه، چه پیر و چه جوان، با مطالعه‌ی این کتاب الهام‌بخش و خواندنی می‌توانند دست‌به‌کار شوند و ماجراجویی‌های بزرگ خود را شروع کنند.

قدم به ناشناخته‌ها بگذارید و در اعماق جنگل ذهنتان پیش بروید. حکایت‌های شگفت‌انگیز بخوانید و با فیلسوف‌های جسور همسفر شوید. نقشه‌های راه آن‌ها شما را به‌سوی خِرَد و دانش راهنمایی می‌کند و نگرشتان را به دیگران و جهان و زندگی عمیقاً دگرگون می‌سازد.

ماجراجویی در فلسفه به کمک داستان و پرسش و به‌کار انداختن اندیشه، حس کنجکاوی و جسارتِ پرسشگری و آموختن و تجربه کردن را در شما پرورش می‌دهد. با این کتاب ابزارهایی برای ساختن جهانِ فلسفی‌تان پیدا می‌کنید و با دنبال کردن قطب‌نمای فکریِ خود می‌توانید ماجراجویی‌هایی پرهیجان و آموزنده آغاز کنید.

به ماجراجویی در فلسفه خوش آمدید!

این کتاب توسط نشر نو با قیمت ۱۵۰.۰۰۰ تومان روانه بازار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز