خبرگزاری کار ایران

«مد استایل» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۷۳

کتاب «مد استایل»، بر اساس الگوهای ایرانی و اسلامی» آموزش مدلینگ؛ براساس الگوی ایرانی اسلامی، تالیف امیر زبده توسط انتشارات طوفان واژه‌ها منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «مد استایل»، بر اساس الگوهای ایرانی و اسلامی» آموزش مدلینگ؛ براساس الگوی ایرانی اسلامی، تالیف امیر زبده منتشر شد.

 این کتاب ۱۵۳ صفحه‌ای و مصور با عناوین سبک زندگی اسلامی و زیبا شناسی، تعریف و تاریخچه مادلینگ، آداب مدلینگ و راهنمای عملی مادلینگ منتشر شده که در هر فصل به موضوعاتی نظیر روانشناسی رنگها، شناخت آناتومی بدن، طرز ایستادن و نظم و انضباط شراط اصلی موفقیت اشاره شده است. 

«مد استایل، بر اساس الگوهای ایرانی و اسلامی» همچنین دارای دو پیوست با عناوین «سبک‌های مد و فشن» و «تاریخچه برندهای معتبر دنیا» است. 

مولف درباره کتاب خود نوشته است: این کتاب اولین اثر مدلینگ در ایران است که توسط اینجانب جمع آوری و تالیف شده است، خواندن این کتاب علاوه بر اینکه ایجاد ذوق و شوق برای عکاسی و یادگیری علم مد و فشن در سنین مختلف ایجاد می‌کند، تاثیرگذاری آن در سبک زندگی و ایجاد ارتباط تازه جهت شروع زندگی جدید و یافتن هدف والا در آن بسیار زیاد است و حتی خواندن آن به عموم مردم توصیه می‌شود زیرا در هر جامعه ای، فکر مسموم باعث روند منفی و پیشرفت آن جامعه می‌شود و کودک درون ما اگر از همان دوره طفولیت به بهترین صورت شکل گیرد، دیگر کمتر در کشور عزیزمان شاهد اتفاق‌های تلخ و ناگوار خواهیم بود.چه بسا با خواندن مبحث سبک زندگی در مد، اخلاق در مد، روانشناسی رنگ در مد راه درست برای افراد هموار شود، یکی از اهداف من در نوشتن این کتاب این بود که نوجوان و جوان بی‌هدف در زندگی با خواندن آن بار دیگر به صحنه زیبایی زندگی برگردد و رشد فرهنگی و اقتصادی کشور به بهترین شکل ممکن میسر شود. 

این کتاب در قطع رقعی با قیمت ۷۰۰ هزار ریال توسط نشر طوفان واژه‌ها منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز