خبرگزاری کار ایران

«مدام» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۷۷

داستان بلند «مدام» به قلم پویه صمیمی توسط نشر خزه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، داستان بلند «مدام» نوشته پویه صمیمی از سوی نشر خزه منتشر شد.

ناشر درباره این اثر نوشته است: هیچ را خیال کردن بهترین راه دیوانگی است. «مدام» داستان این خیال است، حکایت گم کردن زمان و جهت‌ها. جایی که دیروز و فردا یکی است و آدم‌ها و اتفاق‌ها تکرار هذیان‌گونه خاطراتند. هذیانی بی‌انتها. سرگیجه‌ای ناتمام. 

در بخشی از این داستان بلند می‌خوانیم: «تو در آخرین پیغام‌هایت از بی‌دلیل رفتنم گله کرده بودی. از اینکه چرا به خودم زحمت نوشتن چهار کلمه را نداده‌ام و من فکر می‌کنم شاید حالا وقت خوبی برای نوشتن باشد و باور کن که این، بار اول نیست که برایت می‌نویسم. پیش از این هم بارها نشسته‌ام، همه چیز را برایت نوشته‌ام و بعد به خودم آمده‌ام و دیده‌ام جای دیگری هستم و کلماتم در ناکجای دیگری جا مانده‌اند. با این حال باز تلاش می‌کنم. منّتی سر تو نیست. من تنها دلخوشی روزگارم همین است. همین کلماتی که هر بار به مقصد تو معلق بین زمین و آسمان ناکجا قطار می‌شوند. هرچند که همواره نمی‌رسند.» 

«مدام» چهارمین کتابی است که نشر خزه از زنان داستان‌نویس ایرانی منتشر می‌کند. پیشتر در قالب این کتاب‌ها رمان «خیابان هزاردرخت» و مجموعه‌داستان «گلی روی داشبورد» (هر دو از نسیم خلیلی)، همچنین مجموعه‌داستان «ناداستانی به نام زندگی» (فریبا خانی) منتشر شده است. 

این داستان بلند در ۸۰ صفحه و با بهای ۳۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز