خبرگزاری کار ایران

معرفی سرپرست پژوهشکده الهیات و خانواده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۴۴

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان را به سمت «سرپرست پژوهشکده الهیات و خانواده این پژوهشگاه» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان آورده است: نظر به انتصاب جناب‌عالی به عنوان «رییس شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی»، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست پژوهشکده الهیات و خانواده» منصوب می‌شوید. امید است با عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در عمل به شرح وظایف موفق باشید.

انتظار می‌رود پژوهشکده الهیات و خانواده با بهره‌گیری از پیشینه درخشان خود، ظرفیت‌ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی، با هم‌فکری چهره‌های علمی توان‌مند و خوش‌فکر و در تعامل با شعبه به صورت فعال در انجام وظایف محوله به‌ویژه رویکرد پژوهشگاه در زمینه پاسخ‌گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی نقش‌آفرینی کرده و تدابیر مناسبی را اتخاذ نماید. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی و کارشناسان محترم پژوهشکده از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری و هم‌فکری و همدلی در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را معمول دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز