خبرگزاری کار ایران

پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی ۱۲ نشست برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۵۸

پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در راستای انجام اولویت‌های این حوزه ۱۲ نشست علمی را تا پایان سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌زاده (رییس پژوهشکده مردم‌شناسی) گفت: پژوهشکده مردم‌شناسی امسال و تاکنون 18 نشست علمی را با حضور کارشناسان، پژوهشگران و صاحبنظران این حوزه در موضوعات مرتبط برگزار کرده است.

او با بیان اینکه این نشست‌ها در حوزه آیین، اسطوره، میراث‌فرهنگی، نقدکتاب، انسان‌شناسی، ادبیات و ... برگزار شده‌اند، به نشست‌های«حاجی‌فیروز در آیینه آیین و اسطوره»، «هنر و ادبیات گیلان در آیینه میراث‌فرهنگی»، «انسان‌شناسی ادبیات»، «تیر باد؛ آیین تیرگان در فرهنگ تاریخی ایران» و ... اشاره کرد.

رییس پژوهشکده مردم‌شناسی در ادامه تصریح کرد: نشست‌های «روز ملی و جهانی مردم شناسی»، «پژوهشکده مردم‌شناسی در آیینه نقد»، «انسان‌شناسی ادبیات»، «سیاست‌های توسعه و مسئله آب»، «آسیب‌شناسی حوزه فعالیت‌های میراث‌ناملموس»، «سینمای مردم‌شناسی»، «همبستگی ملی و تنوع فرهنگی» نیز در نیمه دوم امسال برگزار خواهند شد.  

حسن‌زاده همچنین از برگزاری جلسات نقد کتاب‌های خاطرات مردم‌شناسان، فرهنگ عامه مازندران، افسانه‌های مازندران و سنگ صبور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز