خبرگزاری کار ایران

مراسم یادبود لطف‌الله یارمحمدی زبان‌شناس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۸۴۸

اولین مراسم یادبود لطف‌الله یارمحمدی، زبان شناس پیشکسوت، بنیان‌گذار آموزش زبان در دانشگاه‌های کشور و نویسنده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کانون زبان ایران با مشارکت انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، اولین مراسم یادبود لطف‌الله یارمحمدی، زبان شناس پیشکسوت، بنیان‌گذار آموزش زبان در دانشگاه‌های کشور و نویسنده را در روز یکشنبه، ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌کند.

مراسم یادبود این استاد بازنشسته دانشگاه شیراز و عضو پیوسته فرهنگستان علوم قرار است به صورت مجازی در آدرس اسکای روم https://ili.ir/u/1so از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار شود.

در این مراسم پیام تسلیت غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی قرائت می‌شود و سپس خانوادهٔ مرحوم، حمید نادگران رییس دانشگاه شیراز، غلامرضا کیانی رییس کانون زبان ایران، علیرضا جلیلی‌فر رییس انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، تعدادی از اساتید پیش‌کسوت از داخل و خارج از کشور و شاگردان استاد از یاد و خاطره بزرگی اخلاقی، منشی، علمی و.... این فرهیختهٔ بزرگ سرزمین‌مان که در غربت جان به جان آفرین تسلیم کرد، سخنانی ایراد خواهند کرد.

این مراسم به صورت زنده در آدرس‌های اینستاگرام ilinews و آپارات ilichannel کانون زبان و همچنین اینستاگرام انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران در آدرس tellsi.official پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز