خبرگزاری کار ایران

آشنایی با خاندان امام حسین (ع) در رادیو صبا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۶۷۴

رادیو صبا در «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» مخاطبان را با خاندان امام حسین (ع) از نگاه‌های مختلف آشنا می‌کند.

به گزارش ایلنا، آن‌ها که شیفته خاندان حسین (ع) اند، کسانی که به دنبال ذره‌ای معرفت از دریای اهل بیت (ع) هستند و آن‌ها که می‌خواهند حقانیت این خاندان را از زبان کسانی بشنوند که با ذره ذره وجود خود آن را حس کرده و طعمش را چشیده‌اند، «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» کتاب «زان‌تشنگان» را به قلم مصطفی اصانلویی به آن‌ها معرفی می‌کند. 

«صد و یک راه برای کتاب نخواندن» برنامه برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است که در این برنامه مخاطب با ۱۰۱ راه با یک کتاب آشنا می‌شود و بدون اینکه از وی خواسته شود کتاب را بخواند، مثلا از طریق پخش بخشی از فیلم که بر اساس یک کتاب تهیه شده، پخش موسیقی و یا پخش بخش‌های از کتاب صوتی که تهیه می‌کنیم و… به خواندن کتاب ترغیب می‌شود.

روز جمعه ۲۹ مرداد کتاب «زان تشنگان» که درباره آدم‌هایی است که در جریان روضه‌های محرم و رسیدن به معرفتی دوباره از امام حسین (ع) دریچه‌ای تازه به رویشان گشوده شده تا حقیقتی تازه را ببیند، در این برنامه معرفی خواهد شد.

این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین گویندگی آرمان غفاریان و گزارشگری شیما شیرازی تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز