خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۴۰۱

«کامران شهلایی» از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران تا پانزدهم شهریور خبر داد.

دبیر نهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در گفتگو با ایلنا، خبر داد: با توجه به تعطیلی‌های پیش رو و همچنین درخواست همکاران و دوستان نمایشنامه‌نویس و مترجم آثار نمایشی مهلت ارسال آثار به این رویداد تمدید شد.

به گفته کامران شهلایی مهلت ارسال آثار به نهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران که پیش از این پایان مرداد اعلام شده بود، تا پانزدهم شهریور ماه تمدید شد.

شهلایی خاطرنشان کرد: کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ی تئاتر ایران، نهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان ادبیات نمایشی برگزار می‌کند و مراسم اختتامیه این رویداد در نیمه دوم دی ماه ۱۴۰۰ برگزار و برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به ساختمان قدیم خانه تئاتر، واقع در تهران، خیابان برادران مظفر جنوبی، پاساژ آفتاب، طبقه دوم به خانم سلیمی تحویل دهند.

همچنین فراخوان این جشنواره و بخش‌های مختلف آن می‌توانید در این لینک ببینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز