خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیر شبکه جهانی جام‌جم در پی درگذشت علی سیلمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۲۰۶

حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام‌جم با انتشار پیامی درگذشت علی سیلمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم آمده است: 

«انا لله وانا الیه راجعون 

خبر در گذشت علی سلیمانی، مجری و بازیگر شبکه جهانی جام جم، که عمر هنری خود را وقف خدمت به فرهنگ و هنر ایران عزیز، بویژه رسانه ملی و سینمای ایران نمود، موجب تالم و اندوه فراوان گردید. 

از سال‌ها همکاری این هنرمند متعهد با شبکه جهانی جام جم بویژه در برنامه ماندگار«آن سوی داستان»، برنامه «جمع ایرانی»، برنامه «با همستان»، و سایر برنامه‌ها آثار ارزشمندی خلق شد و در مسیر همکاری، هیچگاه از ارایه مشورت و دیدگاههایش در مورد شبکه جهانی جام جم و مخاطبان آن دریغ نمی‌کرد. عشق وی به هموطنان و فارسی زبانان دنیا در برنامه‌ها به خوبی مشهود و در خاطره مخاطبان شبکه ثبت و به یادگار خواهد ماند. 

از طرف خود و همکاران ومخاطبان شبکه، این مصیبت را به خانواده مرحوم علی سلیمانی و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسالت می‌نمایم. 

حسن ملکی 

مدیر شبکه جهانی جام‌جم»

علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز ۲۱ مرداد ماه در پی بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا، درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز