خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرکل موسیقی به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۰۲

مدیر کل دفتر موسیقی، همزمان با ۱۷ مردادماه، روز گرامیداشت مقام خبرنگار پیام تبریک و تشکر منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اله‌یاری فومنی (مدیر کل دفتر موسیقی)، همزمان با ۱۷ مردادماه، روز گرامیداشت مقام خبرنگار پیام تبریک و تشکر منتشر کرد. 

در متن پیام وی آمده است:

هفدهم مرداد ماه هر سال در تقویم رسمی ایران روز گرامی داشت «خبرنگاران و اهالی رسانه» است. 

خبرنگاران و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع، نقد مفید و موثر کمک شایانی به ارتقاء سلامت اداری و افزایش ضریب شفافیت در جامعه می‌کنند و این یکی از مهمترین کارکردهای رسانه و توسعه آگاهی و دانایی است. 

تحقق ساختمان‌های شیشه‌ای به منظور افزایش شفافیت در عملکردها و پاسخگویی به موقع و دقیق، یکی از ملزوماتش وجود خبرنگاران آگاه با روحیه عدالت جویانه و تحول خواه است. 

جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای ایران پس از انقلاب اسلامی این مسوولیت خطیر را به دوش کشیده و در تمامی موفقیت‌ها و حوادث ناگوار در کنار مردم بوده و از رسالت خویش غفلت ننموده است. 

خبرنگاران حوزه موسیقی نیز در همه این سال‌ها نقش بی‌مانندی در رساندن پیام هنرمندان موسیقی به مردم، آگاهی دادن از رویدادها و پیشرفت‌های موسیقی در ایران، انتقال پیام هنر دوستی و صلح طلبی ایرانیان به دنیا و توسعه دیپلماسی عمومی داشته‌اند. 

این روز را به همه خبرنگاران شریف و اهالی رسانه تبریک می‌گویم و برای شهدای رسانه که در سال‌های جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی در حین انجام ماموریت به دیدار معبود شتافتند آرزوی علو درجات می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز