خبرگزاری کار ایران

وزیر به اختتامیه جام باشگاه‎‌های کتابخوانی کودک و نوجوان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۹۶

اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‎‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به صورت مجازی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه (۱۲ مردادماه) برگزار می‌‎شود.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه (۱۲ مردادماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌‎شود.

این مراسم به صورت مجازی و زنده از درگاه الکترونیکی شبکه ترویج کتابخوانی bookpromotion. . ir قابل مشاهده است.

جام باشگاه‌های کتابخوانی با مشارکت نهادهای غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله نهاد کتابخانه‌های عمومی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، صندوق بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد یونیسف، سازمان بهزیستی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت پژوهشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، شرکت ارتباطات سیار امین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

در چهار دوره برگزاری این طرح در۱۹۶۰شهر و روستای کشور نزدیک ۲۷هزار باشگاه کتابخوانی ۴۵۰هزار عضو فعال هستند که معاونت امور فرهنگی به همه اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان یارانه ۵۰رصدی کتاب اهدا می‌کند.

با توجه به فراگیری بیماری کرونا پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان امسال با شعار «حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تداوم کتابخوانی» آغاز می‌شود و رویکرد آن استفاده حداکثری از امکانات فضاهای مجازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز