خبرگزاری کار ایران

مسیر به مهرگان رسید/ سه دوست صمیمی به دنبال موفقیت!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۷۸

نمایش «مسیر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود صدیقی در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «مسیر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود صدیقی و تهیه کنندگی آزاده محمدخانلو از روز چهارشنبه 6 مردادماه، ساعت ۱۸ در سالن دو خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

حسین شهرابی، فائزه منعمی‌پور، حدیث هاشمی، مهران ایمانی‌پور، امیرحسین سوری، یونس نیکو و احمدرضا هیبتی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان: هستی حق‌دادیان، منشی صحنه: فاطمه محمودی، طراحانِ گریم: منیر صمدانی‌نیا، ساغر کوچک زاده، مجریِ گریم: فاطمه غیاثوند، روابط عمومى و مشاور رسانه: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: هستى حق دادیان و طراحِ پوستر: نوید معینی‌فر اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش «مسیر» آمده است: سه دوست صمیمی که هرکدام برای رسیدن به آرزوهایشان ناکام مانده‌اند و امید دارند که راهکاری برای موفقیت پیداکنند.

علاقمندان جهت تماشای این نمایش که از روز چهارشنبه 6 مرداد ماه، هر روز ساعت ۱۸ در سالن دو خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود، می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه خانه نمایش مهرگان به آدرس خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز