خبرگزاری کار ایران

دومین همایش بین المللی «جریان‌شناسی فرهنگی در عرصه بین الملل» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۴۰

دومین همایش بین المللی «جریان‌شناسی فرهنگی در عرصه بین الملل» در روز پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  مدیریت ارتباطات و روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، دومین همایش بین المللی «جریان‌شناسی فرهنگی در عرصه بین الملل» با ارائه مقالات در سه کمیسیون «آسیا و اقیانوسیه»، «آفریقا و عربی» و «آمریکا و اروپا» در روز پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد. 

 محمد قربانپور دلاور، دبیر علمی همایش، با اشاره به دریافت ۲۵۰ مقاله به ۱۴ زبان از ۲۵ ملیت، خاطرنشان کرد: از این میان، نزدیک به ۱۴۵مقاله از مراکز و مدارس وابسته به جامعةالمصطفی دریافت گردید و از مجموع مقالات دریافتی، ۶۵ مقاله به زبان‌های غیرفارسی ارائه شده است. 

وی ادامه داد: ۸۴ نفر از محققان شرکت کننده در دومین همایش بین المللی جریان‌شناسی فرهنگی، دارای مدرک دکتری، ۶۶ نفر دانشجوی دکتری، ۷۰ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۳۰ نفر نیز دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد بوده اند. همچنین ۲۱۰ نفر از آقایان و ۴۰ نفر از بانوان در همایش مشارکت داشته‌اند. گفتنی است این همایش مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) را دارد. 

کارگروه مطالعات تبلیغ پژوهشکده باقرالعلوم نیز با سه مقاله در حوزه جریان‌شناسی تبلیغی و فرهنگی در عرصه بین الملل در این همایش حضور یافت که مقاله «روش‌های جذب و تبلیغ جنبش گولن» با کسب امتیاز بالا در بین ۱۵ مقاله برگزیده این همایش قرار گرفت و از نویسنده آن حسانی طی مراسمی تقدیر به عمل آمد. همچنین دو مقاله دیگر «معرفی دوره آلفا و روش‌های برگزاری و جذب آن» و «معرفی سازمان اپوس دئی و روش‌های جذب و تبلیغ آن» موفق به اخذ مجوز پذیرش و نمایه در پایگاه (ISC) شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز