خبرگزاری کار ایران

رمانِ «سالِ سیل» مهرداد صدقی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۸۸

رمان «سال سیل» نوشته مهرداد صدقی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمان «سال سیل» نوشته مهرداد صدقی از سوی نشر کتاب کوچه روانه بازار کتاب شد.

داستان «سال سیل» در منطقه‌ای به نام گل‌دره رخ می‌دهد و با ماجرای دل‌دادگی صولت به ماه‌چهره شروع می‌شود اما حوادث روزگار، سرنوشت را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند. از طرف دیگر، سیل وحشتناکی که در این منطقه رخ داده و لرزش‌های گاه و بی‌گاهی که بر اثر موجودی عجیب ایجاد می‌َشود، داستان این رمان را شگفت‌انگیز می‌کند.

مهرداد صدقی در دیالوگ‌های این اثر از لهجه محلی استفاده می‌کند و همین امر باعث می‌شود تا حال و هوای رمان را مخاطب به خوبی درک کند.

در بخشی از این رمان چنین می‌خوانیم:

«صولت برای یک لحظه چشم‌هایش را باز کرد. صدای شرشر باران می‌آمد از ناودان، از ایوان، از همه‌جا. گلرخ هم بیدار شد ولی نه به خاطر صدای باران. حس کرد زمین لرزیده. نگران شد شاید سقف طویله روی حیوان‌ها ریخته. بلشویک غلتی زد و فکر کرد صدا مال تیر و ترقه سالدات‌های روس است که لابد دنبالش آمده‌اند. درویش صدای ناله حیوانی را از سمت  گل‌دره شنید اما نمی‌دانست صدای کدام حیوان است. داراب فکر کرد سفرکرده‌ای او را صدا زده. سالار خودش را دید که زیر غرش رعد، خودش را صدا می‌زند که مراقب باشد. همه تصور کردند خواب دیده‌اند و دوباره خوابیدند. فقط صولت خوابش نبرد و به یاد ماه‌چهره افتاد.»

رمان «سال سیل» در ۲۲۰ صفحه و با قیمت ۴۸ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز