خبرگزاری کار ایران

پوستر فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵۷۷

همزمان با اکران فیلم «مراسم تدفین کلاغ‌ها» ساخته ناصر قهرمانی، از پوستر این اثر سینمایی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر فیلم «مراسم تدفین کلاغ‌ها» که در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده است، توسط مهدی مرادی طراحی و اجرا شده است. 

ناصر قهرمانی کارگردان «مراسم تدفین کلاغ‌ها» درباره فرمی که برای ساخت این اثر انتخاب کرده است، می‌گوید: زمانی که این فیلم را می‌ساختم تمایلی به سینمای داستان‌گو نداشتم، بیشتر به دنبال فرمی می‌گشتم که جدا از چارچوب‌های دست‌وپاگیر و اغلب کلیشه‌ای مرسوم مخاطب را به آنچه در ذهنم می‌گذرد بدون سرعت‌گیر برسانم! … داستان این فیلم مانند پازلی است که با گذشت زمان در ذهن تماشاگر شکل می‌گیرد. 

در خلاصه داستان این فیلم ۷۲ دقیقه‌ای آمده است: «زنی که یک‌بار می‌میرد… زنی که صدبار می‌میرد… زنی که هزاربار می‌میرد…» 

محمود نظرعلیان، ثمین ولی‌زاده، علی رضایی‌راد، رها پوررحمتی، سروش تختی، میلاد صالحی، سینا خلیلی و یزدان حسنی نقش‌آفرینان «مراسم تدفین کلاغ‌ها» هستند. 

قهرمانی ساخت فیلم‌های «به وقت رهایی»، «پیگ کاسو»، «شبِ دارکوب»، مستندهای «آن شب بارانی»، «نهنگی در تنگ»، «آشیقلار» و بیش از پانزده فیلم کوتاه و نیمه بلند و مستند دیگر را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز