خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۷۹

پوستر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران صبح روز دوشنبه ۳۱ خرداد طی مراسمی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران را که صداقت جباری از هنرمندان خوشنویس و طراحان گرافیک طراحی کرده است با حضور هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، محمدحسین اسماعیلی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر دوسالانه)، علی‌اشرف صندوق‌آبادی (نایب رئیس انجمن خوشنویسان ایران)، سجاد یارزاده (رئیس مؤسسه فرهنگی و هنری صبا)، احمد پیله‌چی (عضو شورای سیاستگذاری دوسالانه) و میرحیدر موسوی (رئیس انجمن خوشنویسان قزوین) و عضو شورای سیاست‌گذاری دوسالانه در تالار آئینه خانه فرهنگستان هنر رونمایی شد. 

در آغاز نشست هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی گفت: دوسالانه خوشنویسی همیشه از منظم‌ترین رویدادهای هنری بوده است و امیدواریم دوسالانه ششم خوشنویسی به نقطه عطفی در دوسالانه‌ها بدل شود و با توانایی که در انجمن خوشنویسان و همچنین همکاری فرهنگستان این مهم به انجام خواهد رسید. 

محمدحسین اسماعیلی دبیر این دوسالانه نیز گفت: ۲ ویژگی مهم این رویداد یکی توجه شورای سیاستگذاری و داوران به استعدادیابی جوانان زیر بیست و پنج سال و بانوان خوشنویس است که بخش ویژه‌ای را برای این گروه از خوشنویسان طراحی کرده‌ایم. همچنین همکاری فرهنگستان هنر که موجب غنای پژوهش در این دوره از دوسالانه خواهد بود و با برگزاری نشست‌های تخصصی درباره عمادالکتاب به انجام خواهد رسید. 

ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران مهر و آبان ۱۴۰۰ در شهر قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز