خبرگزاری کار ایران

خسارت ۳۷۹۰ میلیاردی کرونا به گردشگری چهارمهال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۹۴

کرونا ۳۷۹۰میلیارد ریال خسارت به صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری وارد کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد جوادی (مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری) گفت: شیوع این ویروس ۳۷۹۰میلیارد ریال خسارت به صنعت گردشگری این استان وارد کرد.

 مهرداد جوادی با اعلام این خبر تأکید کرد: این میزان خسارت به هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، سرمایه‌های‌گردشگری، راهنمایان گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و بین‌راهی و مؤسسات و مراکز آموزشی گردشگری چهارمحال و بختیاری وارد شده است.

او افزود: متأسفانه براثر شیوع ویروس کرونا ۴۱۲ نفر در صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری بیکار شده‌اند.

جوادی تصریح کرد: در این مدت میزان خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا به مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری ۲۵۶۸میلیارد ریال، به مراکز پذیرایی، تفریحی و مجتمع‌های بین‌راهی ۲۲۹ میلیارد ریال، به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ۹۴۵ میلیارد ریال، به راهنمایان گردشگری ۳۸ میلیارد ریال و به موسسات آموزشی گردشگری ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

او بیان کرد: ارائه کمک‌های تسهیلاتی و برخی از بخشش‌ها، معافیت‌ها و استمهال دیون، تخصیص منابع مالی، پرداخت وام بلندمدت، تنفس ۶ ماهه برای پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایان از سوی مراکز تأمین اجتماعی و برنامه‌ریزی برای جبران بخشی از خسارت‌ها از راهکارهای مدیریت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز