خبرگزاری کار ایران

شادمهر راستین:‌

اعطای قدرت انتخاب به مخاطب بالاترین دستاورد باشگاه است/ سینما اهمیت خود را بر دیگر تثبیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۸۰

مدیر باشگاه هواداران جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: سینما اهمیت خود را باردیگر در دوران کرونا نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شادمهر راستین درباره عملکرد باشگاه هواداران جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: مهم‌ترین دستاورد باشگاه این است که بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده به مخاطبان را به طور کامل آگاه می‌کند تا با اتکا به قدرت انتخاب، فیلم مورد نظر خود را در سایت برگزینند و آن را تماشا کنند.

او ادامه داد: امیدوار هستیم، پس از دوران کرونا بتوانیم فعالیت‌های باشگاه را گسترش دهیم و اکران نمایش فیلم‌های جشنواره را در طول سال داشته باشیم. همچنین امید داریم تا بین اعضای خود وحدت ایجاد کنیم تا بر مبنای خواسته‌های آنان، فیلم‌های جشنواره را اکران کنیم.

این نویسنده سینمایی ادامه داد: اگرچه مردم در دوران کرونا با سالن‌های سینما قهر کردند اما در این دوران به این نتیجه رسیدیم، هنر نگهدارنده انسان‌هاست. مدت زمان زیادی را باید برای واکسن صبر کنیم ولی در این شرایط، تنها نیاز بشر برای زنده ماندن، هنر بود. 

او افزود: وقتی میزان استفاده مردم از پلتفرم‌های نمایش آنلاین را مشاهده می‌کنیم، نتایج به دست آمده نشان می‌دهد، حجم استفاده از این سایت‌ها در دوران کرونا افزایش یافته است. این موضوع، بیانگر اهمیت سینما است.

وی ادامه داد: مشکل سالن‌های سینما در آینده حل خواهد شد. مردم فرانسه، اهمیت در کنار یکدیگر فیلم دیدن را تجربه کردند و رکورد تماشای فیلم در سینماها پس از بازگشایی را شکستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز