خبرگزاری کار ایران

مسابقه‌ای با اطلاعات روز پزشکی در رادیو سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۲۷

شبکه رادیویی سلامت، مسابقه «اف‌ام ۱۰۲» را از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه از موج اف‌ام ردیف ۱۰۲ تقدیم شنوندگان می‌کند.

به گزارش ایلنا، مسابقه «اف‌ام ۱۰۲» کاری از گروه بهداشت و تندرستی هر روز ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه با دو شرکت کننده بر روی آنتن می‌رود. این مسابقه به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی و اجرای آن را فیروزه آدابی بر عهده دارد. کسانی که بالاترین امتیاز هفته را دارند در روز فینال با هم رقابت می‌کنند و نهایتاً یک نفر برنده مسابقه در هفته خواهد بود. 

فیروزه آدابی، گوینده برنامه در این باره توضیح می‌دهد: این مسابقه در حدود ۱۴ سال روی آنتن رادیو سلامت است که از قدیمی‌ترین برنامه‌های این شبکه محسوب می‌شود و ساعت پخش آن هم تغییر نکرده است، به همین دلیل بعد از یک دهه و اندی این برنامه شنوندگان پر و پا قرص خودش را دارد و ارتباط بسیار خوبی با برنامه دارند. در این برنامه سئوالات پزشکی از شنوندگان پرسیده می‌شود. البته سئوالات علمی و کاربردی است و دانستن آن برای زندگی مردم بسیار مثمر ثمر است. 

وی ادامه داد: تحصیلات من در شاخه علوم پزشکی کمک زیادی به اجرایم در برنامه کرده و هدف این است که بتوانیم اطلاعات صحیح پزشکی کاربردی را در اختیار شنوندگان بگذارم. در سالهای گذشته، نویسنده و سردبیر برنامه بودم و در حال حاضر گوینده هستم، اما برایم جای خوشحالی دارد که مسابقه «اف‌ام ۱۰۲»  در میان شنوندگان شناخته شده است و مردم ارتباط خوبی با این برنامه دارند. این مسابقه جذابیت‌های زیادی دارد و پیام‌های آموزشی بسیاری را منتقل می‌کند که مردم با رعایت آن‌ها می‌توانند به سلامتی خود کمک کنند.

مخاطبان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز