خبرگزاری کار ایران

نشست نقدوبررسی کتاب «ها؛ داستان‌های مینیمال» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۱۰

نشست نقدوبررسی کتاب «ها؛ داستان‌های مینیمال» به قلم مصطفی خدامی با حضور منتقدان و نویسنده اثر در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست نقدوبررسی کتاب «ها؛ داستان‌های مینیمال» به قلم مصطفی خدامی، با حضور آقایان محمدرضا شرفی خبوشان، احسان عباسلو و مصطفی خدامی (نویسنده اثر) سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۱:۰۰ در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

کتاب «ها؛ داستان‌های مینیمال» مجموعه داستانکی با فضای دغدغه‌های شخصی و اجتماعی افراد است. در این اثر داستانک‌هایی دیده می‌شود که به‌اندازه‌ی یک رمان حرف در دل خود جای داده است. کتاب «ها» برنده بهترین اثر تألیفی در داستان کوچک ایرانی است.

گزیده کتاب: در حمله‌ی دشمن، زن یادش رفته بود کفش بپوشد. سربازی پابرهنه جنگید.

این مراسم را می‌توانید به‌صورت زنده در صفحه اینستاگرام نشر صاد به‌‌نشانی Instagram.com/saadpub.ir مشاهده کنید.

این اثر در ۵۴ صفحه و دو نسخه‌ی الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب را می‌توانید در طاقچه، کتابراه، فراکتاب و کتابچین بخوانید. نسخه‌ی کاغذی اثر نیز قابل سفارش در سایت نشر صاد به‌نشانی Saadpub.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز