خبرگزاری کار ایران

کشمکش‌ها بر سر «مست عشق» ادامه دارد/ آیا ادعای شبکه ICC کذب است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۶۳

در ادامه حواشی پیش آمده برای فیلم «مست عشق» حالا بر سر شبکه پخش‌کننده این فیلم که به تازگی تبدیل به سریال شده نیز ادعاها و شایعاتی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از کشمکش‌های اخیر حسن فتحی و مهران برومند با تهیه‌کنندگان ترک سریال «مست عشق» ساعاتی پیش رسانه مجازی ستلایت لست نیوز با انتشار متنی مدعی شد که به طور اختصاصی با تهیه‌کنندگان ترک سریال «مست عشق» گفت‌وگویی داشته و آنها در این گفتگو به ضرس قاطع بیان کرده‌اند که به هیچ عنوان این سریال به شبکه‌ای فروخته نشده است. 

همچنین در متن ستلایت لست نیوز آمده است: «تهیه‌کنندگان این سریال به هیچ وجه حاضر نیستند این محتوای جنجالی از شبکه‌ای مثل ICC پخش شود و در رابطه با اعلام ICC مربوط به پخش انحصاری این سریال، بسیار عصبانی بودند. 

تهیه کنندگان این سریال، به زودی در بیانیه‌ای بدون این که نامی از شبکه ICC بیاورند، این خبر را تکذیب خواهند نمود. 

به نظر می‌رسد ICC برای جذب مخاطب بیشتر، به یک شیطنت رسانه‌ای دست زده و از تیزر‌های موجود این سریال که توسط FOX در یوتیوب منتشر شده است، سوء استفاده کرده است.»

اما پس از آن شبکه ICC با انتشار بخش کوتاهی از سریال «مست عشق» در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«درود و عرض ادب. از اینکه گروهی از دوستان پخش سریال فوق را ساخته‌ی شیطنت رسانه‌ای این شبکه می‌دانند، درصدد پخش گوشه‌ای از این ساخته شدیم تا رسالت خود را اعلام نموده و بر این نکته اشاره کنیم که این شبکه در هیچ برهه از زمان و از آغاز فعالیت خود دست به چنین شیطنت‌ها نزده و درصدد آزار و تکدر خاطر مخاطبان خویش نمی‌باشد. 

اسناد مربوط به انعقاد قرارداد پخش، مابین شبکه ICC و تهیه‌کننده ترک در دست طرفین موجود و محفوظ است. قابل ذکر است تفکر و هدف ما ارج نهادن به شخصیت والای مولانا و شمس تبریزی بوده و پخش این سریال احترام و خضوع در برابر دو مقام فاخر ایران و طرفدارانشان است و بس. 

با احترام شبکه سینمایی ایرانیان ICC»

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آتی ادعای چه کسی درست است و به حقیقت می‌پیوندد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز