خبرگزاری کار ایران

۴۵۰ عنوان فیلم و سریال برای ناشنوایان در فیلیمو

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۶۷

بیش از ۴۵۰ اپیزود فیلم و سریال مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان بر روی پلتفرم فیلیمو در دسترس است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلیمو، پلتفرم فیلیمو برای احترام به تمامی اقشار جامعه و مخاطبان خود از سال گذشته اقدام به انتشار برخی از محتواهای فارسی برای ناشنوایان کرده است. 

این اقدام در جهت مناسب‌سازی تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها برای جامعه ناشنوای کشور انجام شده و امروز پس از گذشت یک سال از آغاز این اقدام بیش از ۴۵۰ اپیزود فیلم و سریال در دسترس مخاطبان ناشنوا است. 

بر همین اساس ۱۶ عنوان سریال ایرانی و ۹۵ فیلم سینمایی ایرانی با توجه به نیاز مخاطبان ناشنوا برای این عزیزان مناسب‌سازی و در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

از آثار مطرح سینمایی که برای مخاطبان ناشنوا مناسب‌سازی شده می‌توان به فیلم‌های «زندانی‌ها»، «ابد و یک روز»، «سرخ پوست»، «هزارپا»، «درخونگاه»، «غلامرضا تختی»، «قسم»، «زهرمار» و «آستیگمات» اشاره کرد. 

این درحالی است که تعداد محتواهای مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان از میان بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان و ایران در حال افزایش است. 

فیلیمو پیش از این نیز برخی از محتواها را برای مخاطبان نابینا با همکاری سوینا مناسب‌سازی کرده است که این اقدام نیز با استقبال مخاطبان خوب نابینا روبرو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز