خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر حوزه‌های علمیه تهران؛

از حسین انصاریان به عنوان چهره قرآنی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۴۲

مدیر و معاون تهذیب حوزه‌های علمیه تهران با حضور در حسینیه هدایت از استاد حسین انصاریان به عنوان چهره قرآنی و فعال عرصه قرآن و معارف اسلامی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمی‌صادق (مدیر حوزه‌های علمیه تهران) و جمعی از معاونین، از حسین انصاریان، مفسّر و مترجم قرآن کریم به عنوان چهره قرآنی تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه که در حسینیه هدایت تهران برگزار شد، برای استفاده از تجارب و راهکارهای اخلاقی حسین انصاریان برای ارتقای سطح اخلاقی طلاب استان تهران در قالب برنامه «سه‌شنبه‌های تهذیبی» هماهنگی شد.

همچنین مقرر شد جلسه‌ای با حضور مبلغان استان تهران در راستای استفاده از تجربیات ۵۰ساله استاد انصاریان در زمینه روش‌های نوین تبلیغ و استفاده از قرآن و احادیث اهل‌بیت (ع) به عنوان منابع و متون اخلاقی، تبلیغی و تربیتی برگزار شود.

در پایان از حسین انصاریان درخواست شد در رابطه با جذب و پذیرش طلاب استان تهران به یاری حوزه تهران آمده و در منبر و درس‌های خود، خانواده‌های مذهبی و مستعد را برای هدایت فرزندانشان به حوزه علمیه ترغیب نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز