خبرگزاری کار ایران

اهدای ۱۴۶ برگ سند تاریخی با موضوع تعلیم و تربیت به مرکز اسناد غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۹۹

مجموعه‌ای از ۱۴۶ برگ سند تاریخی گواهی‌نامه‌های تحصیلی، سوابق آموزشی، دفتر امتحانات، صورت مخارج و پرونده دانش‌آموزی در ۱۰ جلد مربوط به سال‌های ۱۳۲۶ تا ۱۳۶۳ به همت فعالان فرهنگی به مرکز اسناد غرب کشور اهدا شد.

به گزارش ایلنا، مجموعه‌ای از ۱۴۶ برگ سند تاریخی گواهی‌نامه‌های تحصیلی، سوابق آموزشی، دفتر امتحانات، صورت مخارج و پرونده دانش‌آموزی در ۱۰ جلد مربوط به سال‌های ۱۳۲۶ تا ۱۳۶۳ به همت فعالان فرهنگی به مرکز اسناد غرب کشور اهدا شد.

با همکاری فعالان فرهنگی و یاوران اسناد در همدان و همچنین حمایت های اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان، تعداد قابل توجهی از اسناد و عکس‌های مربوط به تاریخ تعلیم و تربیت در همدان از دوره قاجار تاکنون جمع‌آوری و فهرست‌نویسی شده که منبع مهم و قابل توجهی برای تاریخ‌پژوهان است.

به گفته مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، این مرکز آمادگی لازم برای همکاری اسنادی و تاریخ‌پژوهی با مراکز علمی و آموزشی منطقه غرب کشور را دارد.

به نظر می‌رسد با توجه به اسناد و منابع جمع‌آوری شده و مصاحبه‌های تاریخ شفاهی انجام شده با مفاخر و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در همدان، زمینه لازم برای تدوین و انتشار کتاب تاریخ تعلیم و تربیت در همدان فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز