خبرگزاری کار ایران

کتاب «کوچه را ما جارو می‌کنیم» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۶۶

کتاب داستان «کوچه را ما جارو می‌کنیم» به نویسندگی علی‌الله سلیمی و تصویرگری هاله قربانی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

به گزارش ایلنا، کتاب داستان «کوچه را ما جارو می‌کنیم» به نویسندگی علی‌الله سلیمی و تصویرگری هاله قربانی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

این کتاب دختر کوچکی به‌نام «سپیده» است که وقتی متوجه بیماری پیرمرد رفتگر محله‌شان می‌شود با پول‌های تو جیبی خود برای او شال و کلاه پشمی به عنوان هدیه‌ می‌خرد و در یک روز طوفانی منتظر اوست تا بیاید و ادامه ماجرا ...

در بخشی از قصه‌ی کتاب «کوچه را ما جارو می‌کنیم» آمده است: «صدای زوزه‌ی باد از کوچه می‌آید. اما هنوز صدای جاروی پیرمرد نمی‌آید، نگران می‌شوم، با خودم می‌گویم: شاید یادش رفته امروز بیاید کوچه را جارو کند. آن هم امروز که از صبح باد و طوفان است و این‌همه برگ خشک و شاخه‌ی شکسته توی کوچه ریخته است.»

این کتاب در ۲۸ صفحه تمام رنگی با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۳هزار تومان برای گروه سنی «نوخوان» (۷+) منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «کوچه را ما جارو می‌کنیم» و سایر تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از مراکز عرضه محصولات فرهنگی این مجموعه در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز