خبرگزاری کار ایران

قدیس دیوانه منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۷۶۲

مجموعه داستان قدیس دیوانه به‌قلم احمدرضا امیری سامانی از سوی نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، قدیس دیوانه به‌قلم احمدرضا امیری سامانی شامل سیزده داستان با موضوعات و مضامین مختلف است. در این داستان‌ها به وضعیت روحی، حالات درونی و تفکرات انسان‌هایی پرداخته می‌شود که در موقعیت‌های خاص قرار گرفته‌اند. موقعیت‌هایی که باید بین مرگ و زندگی تکاپو کنند. موقعیت‌ها و آدم‌های غیرعادی که راوی را به سمت نتیجه‌گیری خارق‌العاده‌ای می‌رسانند. شخصیت‌هایی که حیران و سرگردان در گذشته‌‌ی خود اسیرند، انگار گذشته برزخی‌ست که رهایی از آن ممکن نیست.

هیچ‌وقت برای نشانه‌رفتن این‌قدر وسواس نداشته است. همیشه با اوّلین نگاه، تیرش وسط هدف می‌خوابید. یاد اوّلین روزهایی می‌افتد که با لباس سربازی ارتش، تیراندازی با تفنگ ژ ۳ را یاد می‌گرفت. «نوک مگسک، زیر نقطهٔ سیاه!» هنوز نگاه معنی‌دار فرمانده در اوّلین روز تیراندازی در خاطرش باقی مانده است؛ همان نگاهی که با خوردن اوّلین تیر وسط سیبل، روی ایرج سنگینی کرد. ایرج به خودش می‌آید. از همان جا که نشسته، تمام محوطهٔ انباری متروک را می‌پاید. می‌داند که بیرون ازاینجا، خیلی‌ها دنبالش هستند؛ چون هم از ارتش فرار کرده و هم تفنگ دزدیده!

نسخه‌ی الکترونیکی این اثر را می‌توانید در طاقچه بخوانید، نسخه‌ی کاغذی نیز قابل سفارش در سایت نشر صاد به‌نشانی Saadpub.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز