خبرگزاری کار ایران

اولین قطعه موسیقایی «خوشنویسی ۱۸» در کنسرت «صدای ایران» امشب اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۵۷

اولین اجرای قطعه موسیقایی «خوشنویسی ۱۸» در کنسرت «صدای ایران» به آهنگسازی رضا والی امشب شنبه ۲۳ اسفندماه از طریق یوتیوب پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا والی (آهنگساز و استاد دانشگاه کارنگی‌ملون آمریکا) امشب شنبه ۲۳ اسفندماه، اولین اجرای قطعه «خوشنویسی ۱۸» را به صورت آنلاین از طریق یوتیوب در کنسرت «صداهای ایران/ Sounds of Persia» به عموم عرضه خواهد کرد. 

این آهنگساز پیشکسوت در ادامه آثار آهنگسازی خویش که با نام خوشنویسی، کلیوگرافی، نام‌گذاری و شناخته شده‌اند تازه‌ترین قطعه آهنگسازی خود، قطعه «خوشنویسی شماره ۱۸» را از طریق سایت یوتیوب به همراه کوارتت زهی، آنسامبل «کواترو پونتو» و تکنوازی سنتور «داریوش ثقفی» به علاقمندان تقدیم می‌نماید. 

کنسرت صدای ایران، خوشنویسی شماره ۱۸، از طریق سایت یوتیوب راس ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرق آمریکا و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران قابل مشاهده است. 

لازم است علاقمندن برای مشاهده آنلاین از طریق سایت https://www.showpass.com/sounds-of-persia-with-dariush-saghafi-reza-vali-cuatro-puntos-ensemble/  اقدام به تهیه بلیت و لینک دسترسی نمایند. 

قیمت بلیت از صفر دلار تا ۵۰دلار تعبیه شده است و تهیه بلیت رایگان یا همان صفر دلاری برای علاقمندان داخل ایران با درج نام و آدرس ایمیل امکانپذیر است. سپس بلیت رایگان و لینک دسترسی به آدرس ایمیل ارسال می‌شود. 

کنسرت خوشنویسی ۱۸ به صورت لایو استریم شنبه ۱۳ مارس از یوتیوب پخش می‌گردد. 

از آثار رضا والی پیش‌تر آلبوم «اشتیاق» و «کالیوگرافی» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور و در مجموعه «پارتیتور خوانی» نشر «خانه هنر خرد» اثر «سرنا» منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز