خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان مسابقه «آبروداری هنر است» معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۲۸

در آستانه عید مبعث، برگزیدگان مسابقه تولید مجازی «آبروداری هنر است» چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای ارسباران تقدیر می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به اهمیت آبرو به عنوان نوعی نمایش قدرت و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی، استقبال شهروندان از مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری هنر است» را ستود و افزود: پس از اعلام فراخوان مسابقه در فضای مجازی در اوایل بهمن ماه سالجاری، آثار مسابقه با موضوعات آبروداری و راز داری، ضرورت حرمت و آبروی دیگران، زود قضاوت نکردن، توصیه‌های اهل بیت (ع) درخصوص آبروداری و مصداق‌های آن، بالغ بر ۱۲۰۰ اثر در قالبهای «استوری موشن»، «عکس نوشته» و «کلیپ» به دبیرخانه مسابقه در فرهنگسرای اخلاق واصل شد.

وی ادامه داد: پس از مهلت ارسال آثار مسابقه در ۳۰ بهمن ماه سالجاری، در مرحله انتخابی پس از بررسی کارشناسان حوزه رسانه، تعداد ۸۳ اثر شامل «۲۵ کلیپ»، «۳۶ استوری موشن» و «۲۲ عکس نوشته» انتخاب و به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.

خسروی بروجنی تصریح کرد: آثار راه یافته به مرحله داوری، روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سالجاری توسط هیئت داوران

«رضا تاجیک در حوزه محتوایی»، «سعید صدراییان در حوزه کیفیت آثار» و «حمیدرضا جعفر خونوئی در حوزه انتقال مفهوم» به همراه دبیر اجرایی مسابقه، ارزیابی و آثار برتر انتخاب شدند.

به گفته رییس فرهنگسرای اخلاق، در آیین اختتامیه مسابقه تولید مجازی «آبروداری، هنر است» که روز چهارشنبه ۲۰ اسفند از ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت زنده (live) از طریق فضای مجازی به نشانی farhangsara. live و akhlagh. farhangsara پخش می‌شود، پس از خیرمقدم و ارائه گزارش دبیر اجرایی و پخش آثار برتر مسابقه، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخنرانی می‌کند و پس از اجرای نمایش با موضوع آبروداری و قرائت بیانیه هیأت داوران، لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان مسابقه اهداء می‌شود.

وی ضمن قدردانی از اداره کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز مشارکتهای این سازمان در مشارکت موثر در اجرای این برنامه، ابراز امیدواری کرد برگزاری این برنامه ها، به رعایت هنجارهای اجتماعی و بخصوص آبروداری و رازداری که در شرایط دنیای امروز و امکانات اینترنتی و رسانه ای، اهمیت فراوانی دارد بیشتر توجه شود.

خسروی بروجنی یادآور شد: آثار مسابقه مجازی «آبروداری هنر است» در فضای مجازی که در اینستاگرام به نشانی aberoudarihonarast@ راه اندازی شده است بتدریج بارگذاری می‌شود.

دبیرخانه اجرایی مسابقه تولید محتوای "آبروداری هنر است در طبقه چهارم فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز