خبرگزاری کار ایران

«شیار۱۴۳» فیلم افتتاحیه مراسم بزرگداشت روز جهانی زن در اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۵۷

مراسم بزرگداشت روز جهانی زن با نمایش فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار به عنوان فیلم افتتاحیه این برنامه آغاز گردید این مراسم از روز ۵ الی ۱۷ مارچ با پخش فیلمهای مختلف از زنان سینماگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه با حضور نرگس آبیار (کارگردان موفق ایرانی)، آقای ارنستو سوسا (رایزن فرهنگی سفارت مکزیک در اکوادور)، دکتر زهرا رضی (رییس انجمن سینمایی ایران، اسپانیا و آمریکای لاتین ( ستاره) ازاسپانیا) و مدیران و نمایندگان فرهنگی از کشورهای اروگوئه، شیلی، مکریک، آرژانتین و نیز دکتر پابرجا (سفیر ایران در اکوادور)، به شکل تلفیقی از زوم و فیس بوک برگزار شد. به شکلی که اعضای هسته مرکزی از طریق زوم حضور به هم رساندند و سایر علاقمندان و مخاطبان از طریق فیس بوک به این برنامه پیوند داده شدند و در مجموع ۴۵۰ نفر در این وبینار شرکت داشتند. 

هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از سینماگران زن و به تصویر کشیدن آثارشان در چارچوب روز جهانی زن بود. 

در این مراسم نرگس آبیار ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان در مورد فیلم «شیار۱۴۳» و فیلم «نفس»، خاطر نشان ساخت که زنان از قدرت خارق العاده‌ای برخوردار هستند و باید به این مساله ایمان داشته باشند. وی با توصیف و تشریح سمبل‌های و نمادهایی که در فیلم‌هایش به کار رفته بود به کدگشایی و تشریح بیشتر جزییات فیلم پرداخت که با تحسین و توجه حاضرین مواجه گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز