خبرگزاری کار ایران

در کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکید شد؛

پیگیری مصوبات کارگروه مد و لباس از سوی نهادهای عضو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۱۴

جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور صبح سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه در ساختمان معاونت امور هنری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کارگروه، صبح سه شنبه ۱۲ اسفندماه درساختمان معاونت امور هنری برگزار شد. 

در این جلسه سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری و رییس کارگروه مد و لباس کشور)، مرضیه شفاپور (دبیر کارگروه)، پویا محمودیان (معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی)، سومبات هاکوپیان (رییس انجمن طراحان پارچه و لباس)، ابوالقاسم شیرازی (رییس انجمن اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک)، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، صنعت و معدن و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند. 

در این جلسه مقرر شد جلسات کارگروه مد و لباس کشور با حضور اعضای کارگروه، به طور مستمر هر سه ماه یکبار برگزار شود و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای عضو کارگروه، تکالیف و وظایف دستگاه خود را براساس مصوبات کارگروه پیگیری و اجرایی کنند. 

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب سال۱۳۸۵، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تشکیل شد و دبیرخانه کارگروه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شد. بنابراین دستگاه‌ها و نهادهای عضو کارگروه موظفند موضوع و مصوبات را در دستگاه خود پیگیری کنند. 

حسینی افزود: تقویت نهادهای خصوصی از اولویت‌ها و مفروضات معاونت امور هنری است؛ اما واگذاری و تفویض مسوولیت‌ها به معنی انحصار امور در یک بخش نیست. 

حسینی در ادامه گفت: در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ساماندهی طراحی مورد نظر است و ضرورت دارد که حوزه طراحی، محور برنامه‌های کارگروه باشد. 

در این جلسه، مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گزارشی از فعالیت‌های کارگروه در یک سال گذشته و جشنوارهای حوزه مد و لباس ارایه کرد. 

نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گزارشی از تکالیف دستگاه‌های خود براساس مصوبات کارگروه ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز