خبرگزاری کار ایران

کتاب کاریکاتور «کارا» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۲۹

مجموعه آثار منتخب جشنواره ملی کاریکاتور کار در کتابی با عنوان کاریکاتور کارا، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از کتاب کاریکاتور کارا (آثار منتخب جشنواره ملی کاریکاتور کار) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه جاری برگزار شد.

این کتاب به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انتشارات علمی – فرهنگی تهیه شده است.

این کتاب شامل 7 بخش با مقدمه‌ای به قلم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان "کاریکاتور، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی" است.

همچنین حامد شمس، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقدمه‌ای با عنوان "گفتمان‌سازی اجتماعی با زبان کاریکاتور" نگاشته و هادی حیدری دبیر مسابقه نیز در مقدمه‌ای به موضوع "گام مهم در خود انتقادی" پرداخته است.

معرفی دبیر و داوران مسابقه، آثار برگزیده مسابقه ملی کارا و آثار راه یافته به بخش مسابقه از دیگر بخش‌های کتاب کارا است.

پیوست این کتاب نیز شامل تصویر فراخوان مسابقه، گزارش تصویری جلسه داوری و اسامی راه یافتگان به کتاب مسابقه ملی کاریکاتور کار (کارا) می‌شود.

در این مراسم نیز از دو کتاب دیگر به نام توسعه روستایی ترجمه دکتر منصوری و نظام حکمرانی تالیف دکتر فرید احمدی رونمایی شد.

همچنین در ادامه مراسم رونمایی و ابطال تمبر اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز