خبرگزاری کار ایران

امام‌زاده سیدعباس (ع) بجنورد می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۷۱

استاندار خراسان شمالی گفت: امام‌زاده سیدعباس بجنورد می‌تواند به قطب بزرگ گردشگری مذهبی استان تبدیل شود.

به‌ گزارش ایلنا، محمدعلی شجاعی (استاندار خراسان شمالی) در جلسه بررسی مشکلات امام‌زاده سیدعباس (ع) گفت: امام‌زاده سیدعباس بجنورد می‌تواند به قطب بزرگ گردشگری مذهبی استان تبدیل شود.

او افزود: در قالب یک طرح جامع با تأکید بر جذب سرمایه‌گذار و کنار گذاشتن تمام اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی متولی می‌توان توسعه این مکان مذهبی را رقم زد.

او با اشاره به این‌که کارها نباید به‌صورت انفرادی انجام شود، تصریح کرد: باید تمام امور فقط برای مردم و استان باشد کار انفرادی انجام دادن هیچ معنایی ندارد.

استاندار خراسان شمالی خطاب به دستگاه‌های اجرایی متولی گفت: تمام مسائل بر اساس منطق، ارائه مستندات و بدون تعصب انجام شود تنها تعصب ما باید فقط تمرکز بر توسعه و آبادانی این مکان مذهبی باشد.

او دستور تعیین تکلیف شدن زمین‌های امام‌زاده سیدعباس را تا یک هفته آینده داد و اظهار کرد: باید تابع قوانین و مقررات بود اما این طرح با شتاب بیشتری انجام شود. 

او خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه امام‌زاده سیدعباس (ع) می‌توانیم شرایط ماندگاری مسافران، اسکان و امنیت آنان را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز