خبرگزاری کار ایران

گذرهای فرهنگ و هنر مشهد ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۸۲

در راستای کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و تقویت ظرفیت‌های مردمی فرهنگ و هنر شهرداری مشهد و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برای ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در شهر مشهد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش ایلنا، براساس تفاهم نامه ای که فی مابین محمدرضا کلایی شهردار مشهد، امین عارف نیا مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی مبادله شد، طرفین برای همکاری به منظور ایجاد گذر فرهنگ و هنر در خیابان دانشگاه مشهد و فعال‌سازی عرصه میدان شهدا با رویکرد هنرهای دینی توافق کردند.

بربایه این گزارش در تفاهم‌نامه‌ای که در دفتر شهردار مشهد منعقد و مبادله گردید، شهرداری مشهد متعهد گردیده است تا پایان سال 1399 ضمن باز طراحی، آماده سازیف بهسازی ابنیه و زیباسازی گذر گلستان نسبت به واگذاری واحدهای تجاری به صاحبان کسب و کارهای فرهنگی و هنری اقدام نماید.

موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر نیز متعهد گردیده است تا ضمن ایده پردازی، نیاز سنجی، امکان‌سنجی، انجام مطالعات بازار نسبت به تهیه طرح‌های مفهمومی و محتوایی و برنامه فیزیکی گذرهای فرهنگ و هنر مشهد اقدام و از فعالیت‌های نوآورانه و خلاق برای کارآفرینی در این 2 عرصه حمایت نماید.

شایان ذکر است کارگروهی مرکب از نمایندگان شهرداری مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به روند پیشرفت تفاهم نامه نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز