خبرگزاری کار ایران

سومین جشنواره بین‌المللی «ایران‌نما» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۳۱

سومین جشنواره بین‌المللی ایران‌نما، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به همت واحد مستقل فناور فیفتا و با حمایت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خوارزمی در برج آزادی تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه بین‌المللی فیفتاو «نخستین نمایشگاه و تور آکادمی بین‌المللی در جهان» در اتریش به ثبت رسیده و در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خوارزمی تهران مستقر است. 

فیفتاو در اقدامی نوآورانه هر ساله، جشنواره‌ای بین‌المللی با نام «ایران‌نما» برگزار می‌کند. همایش پایان‌نامه‌های ایران‌شناسی، همایش مقاله‌های ایران‌شناسی، همایش نشریه‌های ایران‌شناسی، جشنوارۀ قاب عکس ایران، نمایشگاه هنر و صنایع‌دستی ایران، پویش شهروند پایدار کشور از جمله بخش‌های این جشنواره هستند. 

چهارمین جشنواره ایران‌نما در چهار بخش اصلی پایان‌نامه‌های ایران‌شناسی، نشریه‌های ایران‌شناسی، قاب عکس ایران و پویش شهروند پایدار برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه فیفتاو تا ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ اعلام شده است. 

همایش پایان‌نامه‌های ایران‌شناسی

همایش پایان‌نامه‌های ایران‌شناسی به دبیری پروفسور حسین بیک‌باغبان (رئیس مرکز دانشگاهی (انجمن) مطالعات و پژوهش‌های ایرانی آلزاس فرانسه و استاد افتخاری در دانشگاه استراسبورگ فرانسه) برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در همایش پایان‌نامه‌های ایران‌شناسی که در محورهای ایران‌شناسی، باستان‌شناسی، اسطوره‌شناسی، نمادشناسی، زبان‌های باستانی، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ، فرهنگ عامه، میراث فرهنگی، آداب و رسوم، اقوام، پوشاک محلی، صنایع‌دستی، معماری و شهرسازی، فلسفه و عرفان، میراث طبیعی و گردشگری برگزار می‌شود، لازم است چکیده‌ای مبسوط از پایان‌نامه خود را به همراه فرم ثبت‌نام به پست الکترونیک جشنواره fiftawiranologythesis@gmail. com ارسال کنند که نمونه چکیده مبسوط و فرم ثبت‌نام در سایت فیفتاو www. fiftaw. com موجود است. 

نشریه‌های ایران‌شناسی

همایش نشریه‌های ایران‌شناسی به دبیری حسین بیک باغبان، رئیس مرکز دانشگاهی (انجمن) مطالعات و پژوهش‌های ایرانی آلزاس فرانسه و استاد افتخاری در دانشگاه استراسبورگ فرانسه)، دومین بخش جشنواره است و مختص به نشریه‌ها و مجلات بوده و در محورهای پایان‌نامه‌های ایران‌شناسی برگزار می‌شود. برای شرکت در این همایش، لازم است یکی از مدیرمسئول یا سردبیر، اولین و آخرین شماره از نشریۀ خود را در فایل PDF به پست الکترونیک همایش fiftawjournal@gmail. com ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز