خبرگزاری کار ایران

«باخانمان» به آنتن برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۰۵۲

چهاردهمین قسمت سریال کمدی «باخانمان» پس از چند روز وقفه، از امشب دوشنبه ۲۹ دی‌ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش ایلنا، چهاردهمین قسمت سریال کمدی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی امیر برادران و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی پس از چند روز وقفه، امشب دوشنبه ۲۹ دی‌ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود. پخش این سریال به دلیل فرارسیدن ایام فاطمیه از پنج‌شنبه هفته گذشته متوقف شده بود. 

سازندگان این سریال که تصویربرداری را هم‌زمان با پخش نخستین قسمت‌های آن به پایان رساندند، این روزها تدوین بخش‌های باقی‌مانده را در دست انجام دارند. 

تصویربرداری این سریال تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در شمال تهران انجام شد. تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال روی آنتن رفته است. 

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیرعلی خانی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی، افسانه بایگان، آتیلا پسیانی، بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال بوده‌اند. 

«باخانمان» در طول هفته ساعت ۲۰:۴۵ پخش و روز بعد ساعت‌های ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۱۵ تکرار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز