خبرگزاری کار ایران

تماشای تصویری متفاوت از سیستان و بلوچستان در «بی‌گاه»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۸۹

کارگردان «بی‌گاه» معتقد است در حال حاضر رفتن به سینما البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرصتی برای آشتی با زندگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پویا اشتهاردی، نویسنده و کارگردان «بی‌گاه»، با اشاره به بازگشایی سینماها و از سرگیری اکران فیلمش در سینماهای «هنروتجربه» بیان کرد: در حال حاضر که ویروس کرونا کمی در کشور ما فروکش کرده است، فکر می‌کنم رفتن به سینما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی نوعی آشتی با زندگی است. 

وی ادامه داد: در این چند وقت روزهای سختی را گذرانده‌ایم اما در حال حاضر، رفتن به سینما فرصتی برای آشتی با زندگی است و می‌توان دوباره تفریح کردن را تجربه کرد پس به همه مخاطبان «هنروتجربه» پیشنهاد می‌کنم این فرصت را از دست ندهند تا با دیدن فیلم‌ها در سینما کمی حال و هوایشان تغییر کند. 

کارگردان «بی‌گاه» در پایان به یکی از ویژگی‌های فیلمش اشاره و اظهار کرد: در یکسال اخیر مردم به دلیل شرایط کرونا قادر نبودند به سفر بروند اما ما با «بی‌گاه» می‌توانیم آن‌ها را به دیار جذاب و زیبای سیستان و بلوچستان ببریم و لحظات خوبی را برایشان رقم بزنیم. 

«بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان روایت سربازی بلوچ است که به علت کشیدن سیگار، روز عروسی خواهرش لغو مرخصی شده؛ «بیگاه» داستانی غیرخطی است که داستان هامین را از کودکی تا به امروز روایت می‌کند. هامین به زبان بلوچی به معنای گرمای خرماپزان تابستان است. 

این فیلم هم اکنون در سینماها «هنروتجربه» روی پرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز