خبرگزاری کار ایران

پرواز دلنوشته‌های کودکان در آسمان پایتخت به یاد سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۰۵

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برنامه «دل نوشته‌های آسمانی» ویژه کودکان و والدین به همت خانه فرهنگ دی در بوستان فدک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این برنامه چهارشنبه ۱۰ دی ساعت ۱۵ با هدف آشنایی کودکان و خانواده‌ها با «قهرمان ملی» کشور و به پاس قدردانی از رشادت‌ها و جانفدایی‌های این شهید معظم و همرزمانش برای حفظ امنیت کشور باحضور جمعی از خانواده‌ها و کودکان برگزار شد. 

کودکان در این برنامه با حضور در کنار والدین خود دل نوشته‌های خود را که به پاکی قلب‌های کوچک خود به بادکنک‌های رنگارنگ همچون دنیای زیبای کودکی‌شان گره زدند به محکمی پیوند نقش قهرمانان یاد و خاطره‌ی بزرگان و دلاورمردان ایستادگی و شهادت تا شاید باد یاری کند و این احساسات و پاکی کودکان را به سوی آسمان بَرد آسمانی که گواه بر دلتنگی آن‌ها در نبود قهرمانی است که با رفتنش برای همیشه بر قلب‌های مردم میهنش نقش زد. 

«قسم به خونت لحظه‌ای پرچم راهت را بر زمین نخواهیم گذاشت»، «سردار آسمانی شدنت مبارک» برخی از این دلنوشته‌ها بودکه قبل از پرواز در آسمان شهر کودکان برایمان خواندند. 

نگارگذر با عکس‌های سردار شهید قاسم سلیمانی، ایستگاه ثبت دلنوشته به سردار سلیمانی و عکاسی در حاشیه این برنامه برپا بود. 

این برنامه باحضور جمعی از خانواده‌ها به همراه کودکان با توجه به بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظیر باد شدن بادکنک‌ها با گاز هلیوم و استفاده از دستکش و ماسک و رعایت فاصله‌ی اجتماعی انجام شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز