خبرگزاری کار ایران

پاسداشت سردار سلیمانی در رادیو جوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۹۲۱

شبکه رادیویی جوان برای پاسداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و همراهان ایشان، ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ تا تقدیم شنوندگان و مخاطبان کند.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه تصویری قصّه خوانی "عقیق و رفیق" با حضور همه گویندگان رادیوجوان در گروه اندیشه شبکه رادیویی جوان تولید شده‌است که به خوانش داستان‌هایی با موضوع شهید سلیمانی با مدت زمان دو تا سه دقیقه می‌پردازد و در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از شبکه‌ رادیویی جوان و شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

برنامه تعاملی "تویی که نمی‌شناختمت" از روز شنبه ۶ دی‌ماه روانه آنتن رادیوجوان شده‌است که محتواهای مردمی با موضوع شهید سلیمانی همچون صوت، عکس، فیلم و متن که همواره از سوی مردم و گروه‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان تولید و در فضای مجازی با هشتگ #مرد_میدان منتشر می‌شود را هدایت، تجمیع و در نهایت مورد داوری مردمی قرار می‌دهد.

این برنامه زنده هر روز ساعت ۱۰:۰۰ صبح به مدت ۴۵ دقیقه به همّت خانه جوان رادیوجوان و با مشارکت شنوندگان و هواداران این ایستگاه رادیویی، روی آنتن می‌رود.

شبکه رادیویی جوان ترانه «تازه شروع شد» را به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با خوانندگی و اجرای جمعی از گویندگان خود تولید کرده‌است که نماهنگ آن در این هفته از شبکه‌های سیما پخش و در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی منتشر می‌شود‌.

همچنین دو مستند رادیویی "بدون مرز" به مدت ۱۵ دقیقه و "از نگاه یاران" در ۱۰ قسمت با موضوع مقاومت و روایت زندگی پرافتخار سپهبد سلیمانی در گروه سیاسی رادیوجوان تولید شده که هر روز تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز