خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم نامه اداره کل میراث تهران در حوزه گردشگری و صنایع دستی با شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۹۶

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ‌تهران و رئیس‌سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری‌ تهران در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ‌تهران) با اشاره به امضا تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری‌ تهران، گفت: این‌تفاهم‌نامه در ۹ ماده با موضوعات توسعه و ترویج گردشگری‌ شهری، اجرای نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام مطالعات‌پژوهشی اجرا می‌شود.

او افزود: سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران به دلیل داشتن فرهنگسراها و خانه‌های‌فرهنگ ‌در تمام مناطق و محلات تهران می‌تواند ظرفیت بسیار مناسبی را برای توسعه، ترویج‌ و آموزش گردشگری و صنایع‌دستی در کلانشهر ‌تهران داشته باشد.

جانفشان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته سه مدرسه صنایع‌دستی با همکاری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری در مناطق شش، ۹ و چهار راه‌اندازی شد که مورد استقبال خوب شهروند قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران اظهار کرد: امیدواریم مدارس صنایع‌دستی در تمام فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ایجاد شود.

جانفشان حمایت‌های فنی از موزه‌های تحت‌مدیریت سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری و همچنین ایجاد ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری در سطح تهران را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز